חוות דעת עובדי כלנית כרמון - עבודה בכלנית כרמון
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    כלנית כרמון  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 96 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.4
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בכלנית כרמון?

Theworker > חוות דעת כלנית כרמון

חוות דעת של עובדי כלנית כרמון

10 - 1 מתוך 96
share on facebook
בסדר סה״כ הכל למתחילים  
עבד/ה בתפקיד טכנאי מחשבים בין השנים 2014 - 2015 01.11.2024
יתרונות: אפשרות לצבור ניסיון
חסרונות: התנאים זהים למינימום הנקבע בחוק, אין הטבות

חברת כלנית לא מומלת לדעתי וזה בלשון המעטה  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2024 - 2024 20.09.2024
יתרונות: אין שום יתרונות בחברה לדעתי
חסרונות: בחברה ישנה תחלופה מאוד גבוהה של עובדים ויש לזה המון סיבות מוצדקות!
שכר נמוך מאוד!
אין תנאים בסיסיים!
אין הכשרה מסודרת - יומיים הדרכה בקושי כי אין מה להכשיר בכלל!
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

דואגים לרצף עבודה  
עבד/ה בתפקיד טכנאי מחשבים בין השנים 2018 - 2023 20.09.2023
יתרונות: דואגים לרצף עבודה, הם בקלות מוצאים לך חברות אחרות לעבוד בהם.
טוב רק למי שנגמר לו התקופה של הדמי אבטלה ומחפש הכנסה בזמן חיפוש עבודה .
חסרונות: שכר נמוך , יותר גרוע מלהיות עובד קבלן , אין תנאים שווים כמו העובדים שעובדים באותם חברות. זה כל הזמן להסתובב בתחושה של עובד סוג ב , שווה הרבה פחות ביחס לאנשים אחרים בחברות שאליהם שולחים אותך.

נחמד יש מה ללמוד חוץ מזה אין הרבה תנאים ושכר לא טוב  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2023 - 2023 17.07.2023
יתרונות: יש הרבה מה ללמוד
חסרונות: שכר לא טוב
תנאים לא טובים

לא רואה סיבה טובה  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2010 - 2011 03.04.2023
יתרונות: לא רואה יתרונות
חסרונות: יש הרבה. חברה לא טובה לדעתי

מקום למי שאין נסיןו טכני ורוצה להתחיל היכן שהוא.  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2019 - 2022 19.02.2023
יתרונות: מקום טוב למי שאין לו שום נסיון טכני ורוצה להתחיל בתמיכה טכנית - או לעבוד זמנית עד שיש מקום יותר מסודר. תנאי הקבלה רק ידע טכני בסיסי ודופק (ומבחן אמינות).
חסרונות: תנאי השכר מהנמוכים בתעשיה, אין רווחה, אוירה של לחץ.

Professioanl Development if you work there a long time  
עבד/ה בתפקיד מנהל בין השנים 2022 - 2022 25.10.2022
יתרונות: Professional Development
Good Management
חסרונות: Outsourced work only

רק לתקופה קצרה בלבד  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2020 - 2022 15.08.2022
יתרונות: משלמים את מה שצריך לשלם
יציבות לטווח ארוך
מתנות בחגים
מקבלים ללא ניסיון
חסרונות: באופן אישי אני יכול להגיד שהמשכורת מאוד נמוכה, אפילו ביחס לעובד חסר ניסיון. מכול העובדים באתר שבו עבדתי שילמו לנו הכי פחות. העבודה הייתה סיזיפית ולא תואמת את השכר. זה יצר מצב שקיבלו אצלנו אנשים בלי כישורים שעשו הרבה טעויות ולא הסתדרו מעבר לבעיות הקלות.

מעבר לכך השעות היו מטורפות,צריך לפתוח קו ב7 בבוקר.. אין חיים מחוץ לעבודה

מקום נחמד לעבוד בו לתקופה קצרה  
עבד/ה בתפקיד פקיד בין השנים 2017 - 2019 09.06.2022
יתרונות: גמישות
התחשבות
חסרונות: שעות קשות לפעמים

טוב בתור התחלה ולא מעבר  
עבד/ה בתפקיד מנהל מוקד בין השנים 2018 - 2020 30.04.2022
יתרונות: מי שנותן עבודה טובה יכול להתקדם אבל זה לוקח זמן ויותר מזל מכל דבר אחר.
מדבר מניסיון כמישהו שהתקדם יחסית מהר
חסרונות: החיסרון הוא שכדי להתקדם לתפקידים טכניים טובים יותר מ הלפדסק או מנהל הלפדסק כמו סיסטם, או אבטחת מידע וכו צריך להשקיע המון זמן
(לפחות שלוש, ארבע שנים כאיש תמיכה)
אפשר להתקדם בחוץ הרבה יותר מהר.
גם השכר נמוך ביחס לשוק ואין תנאים טובים.


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  כלנית כרמון    
 
 
500 עובדים
משרדים ראשיים: הרצליה
 
 
  החברה מתמחה באספקת שירותים מנוהלים בסביבת IT לארגונים גדולים ובינוניים.